Rafaëlgroep

De Rafaëlgroep van de Onze Lieve Vrouwe Geboorte parochie in Uitgeest verzorgt voor haar parochianen de uitvaart vanuit de historische kerk aan de Langebuurt.

Of u nu gecremeerd wilt worden of begraven op het mooie kerkhof, gelegen aan de Binnenmeer achter de kerk; de Rafaëlgroep zorgt dat er een passende uitvaartdienst aan vooraf gaat.

Binnen de parochie is de Rafaëlgroep actief: een geïnspireerde groep parochianen die de afscheidswake op de avond voor de uitvaart verzorgt. Zij bespreken met u de invulling van deze afscheidswake, waarin ruimte is voor persoonlijke inbreng en houden ook contact met u in de moeilijke maanden na de uitvaart.

Voor de muzikale ondersteuning van zowel de uitvaartdienst als de avondwake kan de parochie een beroep doen op de inzet en grote kwaliteit van haar twee koren: Laus Deo en De Cantorij. Ook het digitaal afspelen in de afscheidswake van toepasselijke muziek is mogelijk.

Als parochiaan kunt u vertrouwen op de inzet van de parochie van Onze Lieve Vrouwe Geboorte voor de invulling van een uitvaartdienst en of een afscheidswake.

De Rafaëlgroep is te bereiken via het secretariaat van de parochie: tel. 0251-312331.