Steun onze parochie

Aan de parochianen en alle betrokken Uitgeesters. Op deze plek vraagt uw parochie u om bij te dragen in het kader van de actie Kerkbalans.

Onze kerk is een plaats om tot jezelf te komen of juist anderen te ontmoeten. Waar je een luisterend oor vindt en stilte om te bezinnen. Een plaats om te vieren en te geloven. Waar je bemoedigd en geïnspireerd raakt. Waar mensen voor je bidden en klaar staan met praktische steun, of je nu veel of weinig komt. Waar we samen een gemeenschap zijn en geven aan anderen.

De kerk, dat zijn wij samen. Al eeuwenlang verbindt de kerk mensen met elkaar. We zijn door de kerk verbonden met God, met elkaar en met de generaties voor en na ons. We houden elkaar vast in geloof.

In een maatschappij waarin steeds meer verwijdering lijkt te ontstaan, mogen wij als kerk de eenheid blijven zoeken. Samen zijn we een gemeenschap waar God wordt gezocht en gevonden. Om te kunnen blijven inspireren is ook dit jaar weer geld nodig. Verwarming, verlichting, onderhoud, personeel en muziek kosten geld. Kosten die gemaakt worden om de kerkdeuren open te houden en u en vele anderen welkom te heten.

Wij zijn dankbaar dat we deel uitmaken van een gemeenschap die elkaar steunt, opbouwt, inspireert en verblijdt. We zijn hierbij wel heel afhankelijk van uw financiële bijdragen. Het geld dat u geeft aan Kerkbalans is een investering. Een investering in de kerk van nú en de kerk van morgen. Een investering in uzelf en in de generaties die nog komen.

Doet u dit jaar ook weer mee?

U kunt uw gift over maken op NL85 RABO 0152 1005 39 of doneer direct met onderstaand formulier.

Donatieformulier

Bedrag