Tuinbeheer

Kabouters worden ze genoemd, de grote mannen die met plezier en toewijding de grote en kleine tuinklussen klaren.

Gelukkig beschikken we in onze gemeenschap ook over een enthousiaste groep tuinkabouters. Deze groep is wekelijks actief om de omgeving van onze kerk en pastorie netjes te houden. De tuinen, plein, paden en grasvelden. Er wordt gemaaid, geschoffeld, gesnoeid.

Wekelijks worden de vuilbakken, die bij het kerkhof staan,  geleegd. Deels in de vuilcontainer, deels op de composthoop. We kunnen deze heren tegemoet komen als we met z’n allen ook hier het afval beter scheiden. Er zijn niet voor niets aparte bakken voor GFT (alles wat op de composthoop mag), restafval, plastic en glas.

Een andere taak die de tuinkabouters verrichten is het opbouwen van de kerststal en het ophangen van adventskrans en kerstversiering in de kerk.

Vrijwilligers die zich bij deze groep willen aansluiten zijn van harte welkom. Meld u zich bij het secretariaat van de parochie.