Noodoproep voor de functie van penningmeester

Zoals u als trouwe kerkganger al gehoord heeft zal onze penningmeester Frans Eekels per eind september zijn functie neerleggen. Frans heeft er enkele zware jaren opzitten, maar de administratie is helemaal up to date en kan zo opgepakt worden.

Het probleem is alleen dat zich nog niemand heeft aangemeld en dat we dus vanaf begin oktober geen penningmeester meer hebben.

Hierbij de oproep om, als u de kerk een warm hart toedraagt, iets met cijfers heeft en ons wilt ondersteunen bij het mooie en dankbare werk op, voor en aan de kerk, u bij ons aan te melden als penningmeester.

Frans zal u de eerste tijd waar nodig ondersteunen en wegwijs maken.

Lijkt het u wat of kent u iemand die hier in zou passen, neemt u dan a.u.b. contact op met de pastorie (0251-312331) of met Wim Brugman (w.brugman54@gmail.com / 06-26566543).

Dames en heren, de noodklok luidt!!!